לקוח מבקש מחברת העיצוב להכין באנרים לאתר החדש שנמצא בעבודה. הבאנרים יפים, מאושרים בזריזות ועולים לאוויר.
לא עוברים כמה ימים ומגלים עיצוב דומה או תמונות זהות באתרים של המתחרים.
איך זה קורה?
כשמעצב מחפש תמונות מתאימות לאתר באינדקסים של תמונות. הוא מחפש לפי מילות חיפוש, נושאים, קטגוריות ועולמות תוכן.
מאוד סביר שאם הוא מחפש תמונות לאתר בעולם הנדל״ן לדוגמא, גם המתחרים שלכם מחפשים את אותם התמונות מאותו מאגר בדיוק ואין סיבה שהם לא יבחרו תמונות שגם לדעתך נראות טוב. כך שהאווירה הכללית באתר תהיה ממש זהה למתחרים שלכם.
בנוסף, רק לאחרונה ראיתי כתבה על אדם שצילמו אותו עבור אינדקס תמונות, בכל מיני תפקידים: רופא, עורך דין, קבלן, איש עסקים וכו׳ והוא מספר איך הוא נתקל באותן תמונות שוב ושוב באתרים שונים.
אני נתקל בבעיות האלה כבר למעלה מעשר שנים.
כשאתם רוצים להכין עיצובים לאתר החדש שלכם, תשתדלו להימנע מתמונות אינדקס
- גוגל לא אוהבים את זה. הם מזהים שהתמונות נמצאות באתרים נוספים
- לקוחות שלכם נכנסים לאתר ורואים פרצופים יפים של אנשים לא מקומיים, וברור שהם לא ישראלים
- אותו פרצוף, יפה ככל שיהיה יופיע באתרים אחרים, גם בעולמות תוכן אחרים
- לאתר שלנו את הטאצ׳ האישי שאפשר לזהות אותו בקלות
מה עושים?
אני מציע לתכנן ולצאת ליום צילום ייעודי, לדאוג שיש לכם תמונות איכותיות, שהן ייחודיות למותג שלכם, תמונות אומנותיות, יצירתיות… מה שמרגיש לכם.
נכתוב בריף קצר, אילו סוגי תמונות נדרשות – גדלים, אווירה, מסכים, מסרים וכד׳
מצלמים מגוון אלמנטים שקשורים לפעילות שלכם, ללקוחות שלכם, לאנשים שלכם
מעלים את התוכן לאתר….
גוגל יאהב את זה, המשתמשים שלכם יאהבו, ואני בטוח שגם אתם
0 Comments