איסוף לידים בתקציב של מעל 20,000 ₪

אתה רוצה לעלות עם קמפיין פרפורמנס והמטרה שלך איסוף כמה שיותר לידים מקהל המטרה שלך ולייצר פאנל מדויק שמייצר המרות. לאורך זמן גם תרצה לייצר אופטימיזציה באמצעות AB Test. בתקציב שהגדרת, נרצה לפעול בכמה ערוצים במקביל כדי לייצר אופטימיזציה ולאור זמן נרצה לדייק את המסכים והמודעות שעובדות הכי נכון בכל ערוץ. התקציב שלך צריך להתפרס ברמה חודשית ולרוץ באופן שוטף. נוכחות קבועה לאורך זמן תביא את קהל המטרה שלך לשקול את המוצר שלך ולהשאיר פרטים. הנה ההמלצה שהכנתי עבורך:


איפה הכי נכון לי לפרסם?

בתקציב של מעל 20,000 ₪ נרצה לפעול בכמה ערוצים:

  1. מנוע החיפוש של גוגל. מודעות ממומנות – הלקוחות שלך נמצאים שם ברגע האמת בו הם מחפשים מידע או לבצע רכישה / עסקה. החיפוש שלהם יזום על ידם ולכן ולכן חשוב שהנוכחות שלך בערוץ זה תהיה גבוהה.
  2. קידום SEO אורגאני – נרצה להשקיע בכתיבת תכנים כמו בלוג ומגזין באתר ולקדם את האתר גם מבחינה אורגנית בהתאם למחקר מילות חיפוש ולתכנים שעשויים לעניין את הלקוחות שלך.
  3. קמפיין פרפורמנס איסוף לידים בפלטפורמות הסושיאלס – פייסבוק ואינסטגרם וכד’- בהתאם לגילאי קהל היעד שלך.

נסה למקד את הקהלים סביב 2 הפלטפורמות באופן הבא

גילפלטפורמה
18-25אינסטגרם ו-TikTok
25-45פיסבוק ואינסטגרם
45-65פייסבוק בלבד

4. טאבולה – היא הפלטפורמה הגדולה בישראל לפרסום תוכן שיווקי. שיווק באמצעות תוכן הוא אחת הדרכים האפקטיביות ביותר לגיוס לידים חדשים ואיכותיים במיוחד.  

מה נכון לפרסם ואיך זה צריך להראות?

Google

97% מהצרכנים הישראלים מבצעים מחקר בגוגל על המוצר/שירות, אותו הם מעוניינים לרכוש.
אם כבר פרסמת בעבר אתה בוודאי יודע שהסיפור הוא סביב מחקר מילים מדויק והשתלטות על מעגלי החיפוש השונים סביב המוצר / המותג.
איך זה עובד? מתחילים בבחירת מילות מפתח מדויקות למוצר שלך ובהם יש נפח חיפוש משמעותי, מאתרים מילות מפתח וביטויים נוספים שהכי רלוונטיים למוצר שלך, הכלי של גוגל יתן לך גם הצעת מחיר משוערת לכל מילות המפתח.

  • השתמש בביטויים רלוונטיים ובמסרים זהים במודעות ובעמוד הנחיתה, השתמש בהצעת ערך חזקה עבור הלקוחות שלכם. זכור שהמטרה של המודעה להוביל גולשים להקליק על המודעה ולהיכנס לדף הנחיתה שלכם.
  • תהיה ממוקד וברור במסרים. והבהר למשתמש מה צפוי ללקוח עם הכניסה לדף הנחיתה. לקוחות רוצים לדעת מראש מה יקרה ומה אם ילחצו

ערוצי מדיה חברתית

בסושיאל, הסיפור הוא מהיר ואפקטיבי! בתקציב שהגדרת נמליץ על פתרון של מודעות וידאו! ובנוסף במודעות תמונה סטטית או גיף (תמונה שזזה קצת) אך בעיקר על וידאו. המטרה שלנו לייצר כמה שיותר הקלקות על המודעה שלך ובשלב הבא המרות. כדאי להעלות תמונות של המוצרים שלך, הצעות הערך או הטבות שאתה מקדם. בדוגמא המצורפת, אנו רואים מודעת תמונה. תיאור הצעת ערך , הטבה בעת הרישום והנעה לפעולה.

  • העלה סרטון וידאו מקורי ברזולוציה גבוהה. תזכור שהגולשים מעדיפים סרטונים קצרים (המלצה לרוב 15-60 שניות), מומלץ להוסיף סאונד, וטקסט עבור גולשים שצופים בסרטון במיוט.

Taboola

איך עושים את זה? מייצרים כתבת תוכן איכותית, מעניינת ואובייקטיבית, מפרסמים באתרים מובילים בישראל כמו Ynet, The Marker וכד’, ומאפשרים לגולשים להשאיר פרטים בסוף הכתבה ליצירת קשר. ככה נראה פרסום מודעה בטאבולה:

טיפים וכלי עבודה

  • כלים טובים לתכנון מילות החיפוש:  מתכנן מילות המפתח של גוגל, השלמה אוטומטית של גוגל (תוכלו לקבל משם לא מעט רעיונות למונחים שונים), גוגל טרנד, Google search ועוד.
  • ניתן להוסיף תוספים למודעות ובכך לייצר בולטות על פני מודעות אחרות, כמו מיקום במפה, קישורים נוספים יתרונות  וכד’. הנה סרטון קצר של גוגל שמסביר איך:  לינק.
  • בעמוד הנחיתה תאפשר למשתמש ליצור איתך קשר איך שנוח לו: טופס ליד, מספר טלפון, דוא”ל , וואצאפ וכד’
  • call to action – כתוב במודעה מהאתה מה אתה רוצה שהלקוח יעשה בשלב הבא. כדאי לכלול את ההנעה לפעולה גם על גבי הכפתור
  • וודא שדף הנחיה שלך נוח לשימוש במובייל ובדסקטופ. שאין יותר מידי שדות להזנה. תוסיף רק שדות שאתה באמת מתכוון להשתמש בהם
  • וודא שדף הנחיתה שלך עולה בתוך 3 שניות

מדיה – כמה זה עולה ומה למדוד? 

  1. Clicks – נרצה לראות כמה מתוך המשתמשים שנכנסו לדף הנחיתה שלנו המשיכו בפאנל והשאירו פרטים.
  2. Conversions – משתמש שהשאיר פרטים ירשם במערכת כהמרה.

כאשר מטרת הפעילות שלך היא לייצר לידים (Leads) העלות של הליד נמדדת על פי עלות המרה. כל כמה הקלקות על המודעה מתבצעת המרה. אם בד”כ כל 5 הקלקות על המודעה משתמש הזין פרטים ועלות כל הקלקה היא 3 ₪ אז עלות ההמרה היא 15 ₪. אם בד”כ  על כל 10 לידים העסק שלך מבצע מכירה אחת בפועל וסכום המכירה הוא 1,000 ₪, אז כלי ליד מייצר לכם הכנסה של 850 ₪ . חישוב ההחזר על השקעה ROI מאפשר לך לראות כמה השקעה בקמפיין ספציפי הייתה כדאית וכך תוכל להמשיך ולתכנן את המודעה והערוץ הנכונים ביותר עבורכם.

מה עוד נבחן באמצעות המדידה?

• כמה לקוחות מתעניינים במוצר שלנו
• כמה הקליקו על המודעות
• כמה קנו בפועל
• כמה שילמנו על כל לקוח
• באילו ימים ושעות מחפשים את המוצר/ שירות ולמקד את הפרסום שלנו רק בימים ובשעות שבהם מחפשים אותנו


אז מה השלב הבא? איך מתקדמים מכאן?

תאם פגישת ייעוץ אסטרטגי ללא עלות.

פגישה בזום או בטלפון עם ירון אהרוני בעלים של דיגיטל קלאב. בפגישה נעבור על המטרות, היעדים של העסק שלך, נגדיר את הפערים ומה צריך לעשות מבחינה שיווקית כדי להגיע לשם ולייצר לך תזרים של לקוחות באופן מידי.

4