הורדת אפליקציה בתקציב של מעל 20,000 ₪

אתה רוצה לעלות עם קמפיין אשר ייצר לך הורדות של האפליקציה ושכמה שיותר משתמשים יסיימו אונבורדינג וישתמשו בה. בתקציב שהגדרת תוכל לקדם את פעילות באמצעות מודעות בסושיאל מדיה שיניעו להורדת האפליקציה. וכן שימוש ב- UAC, פלטפורמת קידום האפליקציות של גוגל. הנה ההמלצה שהכנתי עבורך:

איפה הכי נכון לי לפרסם:

קמפיין הורדות אפליקציה בסושיאל מדיה

ננסה למקד את הקהלים סביב הפלטפורמות הבאות ובהתאם לגילאי היעד שלך.

גילפלטפורמה
18-25אינסטגרם ו-TikTok
25-45פיסבוק ואינסטגרם
45-65פייסבוק בלבד


פייסבוק

כדאי להכיר את הפורמט של פייסבוק להדגמת האפליקציה שלך כחלק מהקמפיין. מדובר במודעת וידאו אינטראקטיבית, שמוצגת למשתמשים במובייל ומניעה אותם לצפות בדוגמא של מסכי האפקליציה ולהוריד אותה. ככה זה נראה:

קמפיין הורדות אפליקציה: כדאי להכיר את הפורמט של פייסבוק להדגמת האפליקציה שלך כחלק מהקמפיין. מדובר במודעת וידאו אינטראקטיבית, שמוצגת למשתמשים במובייל ומניעה אותם לצפות בדוגמא של מסכי האפקליציה ולהוריד אותה. ככה זה נראה:
playable ads

UAC

פלטפורמת קידום האפליקציות של גוגל. בקידום אפליקציות באמצעות UAC המודעות שלך יופיעו במוצרים שונים של גוגל כמו, חנות גוגל, יוטיוב, רשת המדיה של גוגל, שותפי חיפוש ועוד. גוגל מתאימה את המודעות למונחי חיפוש שרלוונטיים לאפליקציה שלכם או לקטגוריה שאליה היא שייכת ויכולה להציג את המודעות במקומות שבהם הסבירות שיורידו את האפליקציה שלכם גבוהה.

מה נכון לפרסם ואיך זה צריך להראות?

ברמה האסטרטגית הייתי מציע לייצר קמפיין בשני שלבים. בשלב הראשון, במיוחד אם מדובר באפליקציה שאינה מוכרת מספיק נתחיל בקמפיין הכירות של האפליקציה, ובדיקת קהלים. נדאג להציף את ערוץ המדיה שנבחר עם מסר אחיד לקהל רחב וכמה שיותר פעמים כדי שכמה שיותר משתמשים פוטנציאלים יחשפו למסר וינסו להתקין את האפליקציה ולסיים אונבורדינג (גם חלקי זה מעולה) בשלב זה נבחן אילו קהלים הקמפיין עבד הכי טוב ונייצר לעצמנו דאטה ופיקסלים כדי להשתמש בהם בהמשך. בשלב השני, נייצר קמפיין מעורבות. אנו נפנה לכל משתמש שהוריד את האפליקציה ונציג לו מודעות ספציפיות בהתאם לסגמנט או לשלב בו הפסיק את התהליך.

יחד עם זאת ישנם שלבים שונים שאפשר למקד את שלבי הקמפיין השונים
הורדה
פתיחה
הרשמה (במידה ויש)
שימוש באפליקציה

ערוצי מדיה חברתית

פעמים עם הנעה לפעולה להורדת האפליקציה. חזרה על המסר העיקרי והיתרון של האפליקציה. נציג את הקמפיין באמצעות פתרון של מודעות קרוסלה. חשוב שהשפה בין התמונות תהיה אחידה הן ברמת הקופי והן ברמה הוויזואלית.

בנוסף תמיד אפשר להשתמש בתמונות גיף (תמונה שזזה קצת) ובווידאו (15 שניות) שמראה איך משתמשים באפליקציה.

כדאי להציג הרבה מסכים מהאפליקציה, ולהבליט את הצעות הערך של האפליקציה במסרים.

הטבות

נסה לחשוב מה יכול לגרום ללקוח פוטנציאלי שלך להוריד את האפליקציה? אילו הטבות אתה יכול להציע לו בכדי שיבצע רישום ראשוני?
בנוסף תן הצעת ערך למשתמשים קיימים בכדי שישתפו אותה עם חבריה שלהם וכמובן כלי פשוט ונוח לעשות את זה.

מדיה – כמה זה עולה ומה למדוד ? 

התקנות של האפליקציה: למספר ההתקנות ב-48-72 השעות הראשונות להשקה יש השפעה רבה על חייה של האפליקציה שלך ועל דירוגה בטווח הארוך יותר. חשוב למדוד כמה התקנות האפליקציה שלך מקבלת ומאיפה כדי שתדע במה כדאי להמשיך להתמקד במודעות.

עלות לרכישה: כמה הוצא לרכישת כל משתמש. ניתן לחשב אותו על ידי חלוקת העלות הכוללת של קמפיין בכמה משתמשים שנרכשו כתוצאה ממנו. זהו מדד קריטי המאפשר לך לחשב את ההחזר על ההשקעה ולזהות את הדרך היעילה ביותר לרכישת משתמשים חדשים.
הכנסה ממוצעת למשתמש (ARPU): זה אומר לך את ההכנסה הממוצעת שנוצרה עבור כל משתמש שנרכש.

Life Time Value – LTV – מדד זה הוא אחד החשובים ביותר כדי לקבוע כמה שווה אחד ממשתמשי האפליקציה שלך במהלך חייהם. זה יכול גם לציין את הערך הכספי של האפליקציה שלך. אם האפליקציה שלך חינמית, תוכל לעקוב אחר מדדים כמו מספר צפיות או שיתופים כתחליף להכנסות. מצרף קישור להרחבה הנושא – לינק.


אז מה השלב הבא? איך מתקדמים מכאן?

תאם פגישת ייעוץ אסטרטגי ללא עלות.

פגישה בזום או בטלפון עם ירון אהרוני בעלים של דיגיטל קלאב. בפגישה נעבור על המטרות, היעדים של העסק שלך, נגדיר את הפערים ומה צריך לעשות מבחינה שיווקית כדי להגיע לשם ולייצר לך תזרים של לקוחות באופן מידי