אתה רוצה להשיק מוצר או שירות חדש, המטרה שלך היא לחשוף את המוצר לכמה שיותר משתמשים ועיניים והתקציב שבחרת הינו מעל 20,000 ש”ח, אז מצורפת המלצה שלי:
איפה הכי נכון לי לפרסם:
בהשקת מוצר או שירות חדש אמליץ לך למקד את המאמצים בפלטפורמות סושיאל, שבהן ניתן להגיע לעניים רבות בתקציב נמוך במיקוד מבוסס קהלים. בהתאם לקהל המטרה שהגדרת, הפלטפורמות הרלוונטיות לפרסום הם:
- פייסבוק
- אינסטגרם – מודעת פיד ומודעת סטורי (אל דאגה בקרוב תראה איך זה נראה)
נסה למקד את הקהלים סביב 2 הפלטפורמות באופן הבא:
גיל | פלטפורמה |
18-25 | אינסטגרם בלבד |
25-45 | פיסבוק ואינסטגרם |
45-65 | פייסבוק בלבד |
מה נכון לפרסם ואיך זה צריך להראות?
אז ברוך הבא לעולם הפרסום בסושיאל, אם כבר פרסמת בעבר אתה בוודאי יודע שהסיפור הוא מהיר ואפקטיבי! בתקציב שהגדרת בהשקת שירות / מוצר חדש אמליץ על פתרון של מודעות וידאו! ובנוסף במודעות תמונה סטטית או גיף ( התמונה הזו שזזה קצת) אך בעיקר על וידאו. להלן כמה דוגמאות לאיך המודעה שלך צריכה להראות. שוב מזכירים – המטרה – שכמה שיותר עניים יחשפו למוצר.
הנה שתי דוגמאות שצרפתי לכם של קמפיינים הכוללים סרטוני וידאו איכותיים:
העלה סרטון וידאו מקורי ברזולוציה גבוהה. תזכור שהגולשים מעדיפים סרטונים קצרים (המלצה לרוב 15-60 שניות), מומלץ להוסיף סאונד, וטקסט עבור גולשים שצופים בסרטון במיוט.
בנוסף מודעת תמונת גיף איכותית, יוצרת בולטות. ראה דוגמא.
על מה מדברים במודעות?
- הצג את העובדים שלך
- הצג את המוצרים שלך
- הצג את הלקוחות שלך
טיפים וכלי עבודה
- הפקת וידאו לא חייבת להיות יקרה – אפשר לצלם ישירות מהטלפון הנייד ולערוך באמצעות אפליקציות ייעודיות לכך
- לסרטוני הוידאו חשוב להוסיף כתוביות. הרבה פעמים הגולשים צופים בסרטונים שהווליום במיוט. כתוביות יכולות לעזור גם לSEO. יש תכנות חינמיות שעוזרות לתמלל באופן אוטומטי.
- השתמש בתמונות ברזולוציה גבוהה – למידע נוסף
- כאן תוכל למצוא מגוון אפליקציות מעולות לייצור מודעות לנייד מהטלפון שלך – לינק
- תמונות שמכילות יותר מ-20% טקסט עלולות להיתקל בהצגה מופחתת לכן כדאי להקפיד – למידע נוסף
- למקרה שלא צילמת את המוצר שלך ותרצה לחפש במאגר תמונות בחינם בנושאים שונים – לינק
מדיה – כמה זה עולה ומה למדוד?
על מנת להגיע לכמה שיותר עיניים נתייחס לשני מדדים קריטיים לבחינת אימפקט והצלחת הקמפיין:
- כמות חשיפות יוניקיות (אנשים ספיציפים) מקהל המטרה שהוגדר (Reach)
- תדירות ההופעה של הקריאטיב מול כל אחד שראה (תחת סעיף frequency)
דוגמא של קמפיין ב 10,000 ₪ שהגיע ל 701,000 חשיפות מתוכן אנשים ספיציפים 496,000 איש שכל אחד ראה בממוצע 1.4 פעמים את המודעות – הדוגמא המצ”ב הינה בקמפיין של כשבועיים:
אז מה השלב הבא? איך מתקדמים מכאן?
תאם פגישת ייעוץ אסטרטגי ללא עלות.
פגישה בזום או בטלפון עם ירון אהרוני בעלים של דיגיטל קלאב. בפגישה נעבור על המטרות, היעדים של העסק שלך, נגדיר את הפערים ומה צריך לעשות מבחינה שיווקית כדי להגיע לשם ולייצר לך תזרים של לקוחות באופן מידי.
2