מה עושים באפליקציית קלאב האוס?

by | Feb 12, 2021

מה עושים באפליקציית קלאב האוס Club House

קלאב האוס Club House, אפליקציה כרגע זמינה למכשירי אייפון בלבד ומאפשרת לך להאזין לשיחות בשידור חי של אנשים אחרים.

ומאפשרת לך בצורה מאוד פשוטה לפתוח חדר לדיון כמו שיחת טלפון / פודקאסט.

במקרה של קלאב האוס אתה יכול להצטרף לחדר כמאזין בלבד או שמשתתף לשיחה. אין אפשרות לצרף טקסטים, קבצים, לינקים או הפניות. הקול שלך זה מה שמייצג אותך.

בימים אלה אתה לא יכול פשוט להצטרף לאפליקציה, כדי להצטרף אתה זקוק להזמנה ממשתמש קיים. מוזמנים לפנות אלי בפרטי ואשמח לצרף אתכם

אז למה להצטרף לחדים בקלאב האוס

אני חושב שבשנים האחרונות שבענו מתוכן מסוג טקסט או וידאו, הוא מצריך מאיתנו זמן רב כדי לחפש ולהגיע לתוכן שאנו מחפשים. לפעמים צריך לקרוא מלא כתבות בלוג, ולצפות בעשרות סרטונים כדי להגיע לתוכן שחיפשת.

לדעתי היתרון הגדול של האפליקציה הוא בכך שכל אדם יכול להצטרף ולהשפיע בזמן אמת על הדיון. להעלות שאלות או להסיט אותו לכיוון שמעניין אותך.

שיחות טלפון גמישות, קלילות, ונגישות משידור פודקאסט ערוך ומהודק.

אני רואה את עצמי משתמש יותר באפליקציה בשעות קבועות, בפקקים בדרך לעבודה, או במועדים קבועים שבהם יכולה להתנהל שיחה קבועה בנושא שמעניין אותי.

למה לפתוח חדר בקלאב האוס?

החווייה בקלאב האוס כמו שיחת טלפון מקצועית, שאתה מנהל עם יועץ, חבר, מומחה או לקוח. רק שהפלטפורמה הזו מאפשרת לך לפתוח את השיחה לכל מומחה בעולם שיצטרך לדיון ולהעמיק את התוכן.

בשעה זו אני מאזין לדיון שרץ במשך 9 שעות!

לא טקסט, לא וידאו ולא פודקאסט – שיחות אדיו פשוטות

  • לא טקסט – למה להשקיע בכתיבת תוכן שאורגאנית יהיה לך מאוד קשה להגיע למיקומים גבוהים בחיפוש אורגאני בגוגל. בנוסף אנחנו יודעים שכל נושא ההאודיו הולך לתפוס מקום של כבוד בחיפושים בשנים הבאות, אני מניח שלא ירחק היום שהשיחות בקלאב האוס יוקלטו ויהפכו למיני פודקאסטים שניתן לחזור ולהאזין אליהם או לחלקים מהם. וכך להיות זמינים למכשירים כמו אלקסה, ודומיה
  • לא וידאו – הפקה של וידאו לוקחת זמן רב, היא דורשת מאמצים, הפקה, להיראות במיטבנו, ולייצר תוכן גם ויזואלי איכותי. גם לצופה, זה דורש מעורבות מאוד גבוהה.  
  • לא פודקאסט – אין ספק שפודקאסטים נמצאים בצמיחה, הפקה של תוכנית דורשת אמנם מיקרופון, חדר שקט ותוכנת עריכה וזה לא הרבה אבל עדין, הקלטה או השתתפות בקלאב האוס לא דורשת כלום, זה און דה גו. על הדרך.

אז מה משווקים עושים בקלאב האוס Club House

  1. כדי לשווק בקלאב האוס כדאי שיהיה לך עמוד אינסטגרם עסקי. כיוון שכרגע אתה יכול לחבר לחשבון רק חשבון טוויטר או אינסטגרם. כך כל משתמש שהאזין לך בקלאב האוס יכול להיכנס מהחשבון שלך בקלאב האוס לחשבון האינסטגרם ולעקוב אחריך.
  2. מעבר ליצירת תוכן בעצמך, תוכל להצטרף לשיחות ולתת את האימפוט המקצועי שלך. כרגע כשיש שיחות מרובות משתתפים, לא כל כך ברור מי מדבר. ולכן הייתי פותח בהצגה של השם שלי ואולי אפילו איך נראת התמונה שלך… ומשתף מהידע שלך.
  3. לייצר תמונה בולטת שיהיה ניתן לזהות אותך בקלות – כרגע בכל הקבוצות אתה מיוצג על ידי תמונת פרופיל ושם בלבד לצד כל המשתתפים האחרים. כדאי לייצר תמונה צבעונית יותר מסגרת או משהו שיראה מעט שונה
  4. פתיחת שידור ביום ושעה קבועה ובנושא קבוע. תהפוך את התוכנית שלך למיני תוכנית רדיו רבת משתתפים. אם יהיה יום ושעה קבועה אנשים יחכו לתוכנית, יתכוננו עם תכנים נושאים לדיון או שאלות ויגיעו באופן קבוע.

ירון אהרוני

מנהל מוצר ודיגיטל מעל 15 שנה עבור ארגונים גדולים וחברות סטארטאפ. נותן שירותי ניהול מוצר כפרילנאס. מוזמנים ליצור קשר בלינקדין

התאמת מוצר לשוק Product-market fit

התאמת מוצר לשוק Product-market fit

התאמת מוצר לשוק  Product-market fit מתייחסת למצב שבו מוצר עונה בהצלחה על הדרישות של שוק ספציפי. הרעיון הזה הוא מכריע בפיתוח מוצר חדש בחברת סטארטאפ או בחברה מבוססת.

מה ההבדל בין vision to mission

מה ההבדל בין vision to mission

ההבדל בין vision to mission חזון (Vision) ומשימה (Mission) הם שני מושגים מרכזיים בתכנון אסטרטגי של חברות וארגונים

המדריך המלא: כלים, ומוצרים שיעזרו לך לנהל את המוצר טוב יותר

המדריך המלא: כלים, ומוצרים שיעזרו לך לנהל את המוצר טוב יותר

כדי להיות מנהל מוצר טוב ולהשפיע על המוצר שלך יש מגוון מיומנויות שתידרש לאסוף או ללמוד לאורך הדרך בין היתר: ידע טכני, הכירות עם השוק הספציפי, חשיבה אסטרטגית, מיומנויות תקשורת ובינאישיות, הובלה ויכולת השפעה, פתרון בעיות מורכבות וקבלת החלטות, עין חדה לעיצוב ולחוויית משתמש, היכרות עם מתודולוגיות Agile ו-Lean, קבלת החלטות על בסיס דאטה ויכולת ניהול זמן ותעדוף.

GPT’s For Product Managers

איך כלי AI יכולים לחסוך למנהל המוצר זמן ומשאבים ולייצר מוצרים טובים יותר?

0 Comments