PRODUCT MANAGEMENT & CMO
AS A SERVICE
אנחנו עובדים עם יזמים, חברות סטארטאפ וארגונים, מלווים אותם Hands-On בניהול פרויקטים אסטרטגיים בדיגיטל מקצה לקצה, העברת תהליכים עסקיים לדיגיטל ויצירת ערוצי צמיחה חדשים
מה אנחנו עושים?
במרכז הטרנספורמציה הדיגיטלית של הארגונים המובילים בישראל ובמגוון תעשיות שונות מ-2006
Financial Services
Automotive
Medical
Tech
Legal
Social impact
Solar and Clean Energy
אנו עוזרים ללקוחותינו בייזום, הגדרת הסקופ וניהול הפרויקט Hands-On לאורך כל חיי הפרויקט או המוצר
מה אנחנו עושים?
במרכז הטרנספורמציה הדיגיטלית של הארגונים המובילים בישראל ובמגוון תעשיות שונות מ-2006
Financial Services
Automotive
Medical
Tech
Legal
Social impact
Solar and Clean Energy
אנו עוזרים ללקוחותינו בייזום, הגדרת הסקופ וניהול הפרויקט Hands-On לאורך כל חיי הפרויקט או המוצר
AS A SREVICE
שירותי ניהול מוצר, שיווק דיגיטלי, דאטה ואנליזה במיקור-חוץ

CRO
שיפור אחוזי ההמרה באתר באמצעות מדידה, סקרים, הכרות מעמיקה עם המשתמשים וניהול מפת דרכים מתועדפת אל מול כלל הממשקים

Project Management
ניהול פרויקטים אסטרטגיים מקצה לקצה. אנו יודעים לקחת רעיון למוצר, שירות, אפליקצייה או כל צורך עסקי ולהוציא אותו אל הפועל תוך כדי עמידה בלו״ז תכולה והתקציב שהוגדר

Product Management
כל חברת הייטק מחזיקה מספר מנהלי מוצר. יזמים וארגונים חייבים להחזיק מנהל מוצר כבר משלב הייזום, כדי שהפרויקט יתנהל בצורה תקינה והמשתמש יקבל מוצר איכותי. אנו נבנה ונוציא אל הפועל את מפת הדרכים של המוצר או האתר שלכם

CMO
עולם השיווק הדיגיטלי הפך למורכב ומסועף עם ספקים, ערוצים, שירותים וכלים שונים. אנו נבנה יחד אסטרטגייה שיווקית, וננהל את כלל הפעילות השיווקית עבורכם מול כלל הממשקים
למה ניהול מוצר במיקור-חוץ?
אתם צריכים מנהל מוצר שיוביל את כל התהליך וידאג לכם ולמשתמשים שלכם, ישמור על אינטרסים וצרכי העסק וייצג את המשתמש שלכם בכל הממשקים והתהליכים
מנהל מוצר מנוסה יקצר לכם זמנים, יחסוך טעויות ועלויות מיותרות
גיוס מנהל מוצר במשרה מלאה דורש משאבים רבים, הכשרות וזמן קליטה. אנחנו בתוך שבועיים מייצרים תוצרים
מנהל פרויקטים טוב ככל שיהיה אינו מנהל מוצר. הוא מרכז את הפעילות ודואג שהיא תתבצע בזמן. מנהל מוצר הוא המנכ״ל של המוצר שנותן מענה מקצועי בכל שלבי הפרויקט
השעות שמוגדרות לנו על הפרויקט שלכם הם רק עבורכם. בלי הפסקות, בלי פינת קפה, ובלי חופשים ותנאים פנסיונים. באנו לעבוד
מנהל מוצר מטעמכם יידאג שתקבלו הצעות מחיר מדויקות, שבזמן הפרויקט אנחנו מקבלים מה שהובטח ושהתוצר בסוף עונה על ציפיות העסק והמשתמשים

מתאימים לעבודה עם חברות וארגונים
ארגונים וחברות מסורתיות
אתרי Ecommerce
חברות B2B שרוצות לעבור למכור B2C
חברות סטארטאפ והייטק
פרויקטים שעשינו
אפיון, עיצוב ופיתוח פלטפורמות דיגיטליות למגוון חברות וארגונים מובילים במשק
Noosa
שיווק דיגיטלי, אפיון, עיצוב ופיתוח אתר שיווקי לחברת FINTECH
אתר הובלה והיסעים
הקמת אתר שיווקי למשאיות, מוניות ואוטובוסים של מרצדס מקבוצת כלמוביל
Getti
פאנל שיווקי מלא שמייצר אלפי לידים איכותיים מידי חודש למשרד עו"ד מורן סמון

אפליקציית לאומי
ניהול מוצר והקמת אפליקציית לאומי החדשה. השיפורים בממשק המשתמש יצרו גידול של מעל 100% בכמות הפעולות
יועצת יופי דיגיטלית של L'Oreal Paris
אפיון עיצוב ופיתוח ממשק של בוט וידאו של יועצת יופי דיגיטלית עבור לוראל פריז
פרויקטים שעשינו
ניהול מוצר, שיווק דיגיטלי ופיתוח פלטפורמות דיגיטליות למגוון חברות וארגונים מובילים במשק
אולם המכירה הדיגיטלי
הקמת אתר איקומרס למכירת רכבי יונדאי ומיצובישי 100% אונליין. הפרויקט שיפר את אחוזי ההמרה באתר ב-640%!

אפליקציית Noosa
עיצוב ממשק משתמש לתהליך אונבורדידנג באפליקציית תשלומים והנפקת אשראי חוץ בנקאי

קבוצת תדמיר שיאון אנרגיה
הקמת אתר שיווקי, וניהול פעילות שיווקית של החברה

Roof Online
הקמת אפליקציה לחישוב שווי הגג בהתקנת מערכת סולארית על הגג.
הבלוג
הלקוח במרכז
האם הלקוח באמת במרכז? בשיווק מדברים על סגמנטים, הפרודאקט על פרסונות ומשתמשים, מנהלי המכירות על לקוחות...

הגדרת תפקיד מנהל מוצר במשפט אחד
הגדרת תפקיד מנהל מוצר במשפט אחד. מדוע קשה להגדיר את התפקיד במשפט אחד וכמה ניסיונות לתאר את תפקיד מנהל המוצר

איך לגשת למכרז ספקים בהקמת אתר חדש?
עבר זמן והאתר של הארגון שלכם הופך ללא רלוונטי ואתם חושבים או רוצים לצאת לפרויקט של הקמת אתר חדש. איך תכננתם לצאת למכרז ספקים עבור הקמת האתר החדש? ברוב המקרים אני רואה שארגונים גדולים בוחרים גורם ספציפי מהארגון שיוביל את המהלך. בד"כ מנהל שיווק, מנהל דיגיטל, מנהל פרויקט או גורם עסקי עם חוש וגישה לדיגיטל. לאחר מכן כותבים בריף קצר ויוצרים לחפש ספק.

Ecommerce והצרכן הישראלי
סקירה של פעילות הצרכן הישראלי באיקורמס.

Case Study – תובנות על דפי נחיתה של המותגים החזקים בדיגיטל
מה הופך דפי נחיתה של המותגים החזקים בדיגיטל למעולים? בפוסט הזה נציג כמה case study ותובנות על דפי נחיתה של החברות המובילות, ונראה איך הם משתמשים בחוויית משתמש טובה ואיך היא יכולה לעזור בהמרות ויצירת לידים איכותיים.

איך נבצע מחקר משתמשים נכון בתהליך Product Scoping
לפני שאנו יוצאים לדרך של פיתוח אתר, מוצר או פיצ'ר חדש חשוב שנעשה מאמץ להכיר את המשתמשים שלנו. מה העדפות שלהם מה נקודות הכאב ובסופו של דבר להבין מה הצעות הערך שאנו רוצים לתת ללקוח בשלבי המוצר השונים